24 Temmuz 2011 Pazar

EVRENSEL SORUN :CAN SIKINTISI -1

İNANIYORUM Kİ şu dünyada en büyük hastalık can sıkıntısı ewt hastalık dedim özellikle çünkü grip gibi can sıkıntısı.bulaşır bir süre seni sıkıntı içerisinde bırakır sonra gripten kurtulduğumuz andaki gibi hiçbirşey olmamış gibi dewam ederiz.. bu yaşamın değişmez kurallarındandır.. şimdi  can sıkıntısı adımlarını yazmak istiyorum..biliyoreum ki herkesde benim gibi düşünüyor.:
*önce uyanırsın bu günün diğer dünlerden farkı yoktur büyüzden aklından pek bişey gerçirmezsi çünkü hiçbirini yapmıyacağını bilirsin..
*gözlerini açtıktan sonra ilk etabı bitirirsin şimdi yarım kalmış bir uyku war.. acaba gereceleyin kaçta uyumuştun?2-3-4-5?Geceler ve gündüzler yer değiştirmiştir artık hayatında...
*kahwaltı  hep farklı birşey beklersin yani farklı yemekler yemek istersin ama yine aynı yemekleri yersin içinde bir bıkkınlıkla..
*şimdi özellikle öğrenciysen we  tatile çıkmadıysan inan bana  şu an yazdıklarımı okuyunca beni anlatıyorsun diyeceksin..
*önce bir bilgisayarı açarsın.. herzaman girdiğin siteler ,haber sitelerine bakarsın..acaba birkaç saat öncesine kadar birşey değişmiş mi bakarsın. sonra herzaman ki gibi dinlediğin müzikleri weya radyoyu açarsın ki bu artık şarkı değiştirmekten düşünmekten bıktığın içindir..
*sonra  bir an durursun artık gireceğin başka bir site kalmamıştır..biliyorum ki eğer online oyun bile  oynuyorsan belli bir zamandan sonra ondanda bıkacaksın..
*artık GÖZLERİN GOOGLE YAZISINI AÇMIŞ AKLINA YAZACAK KELİMEYİ ARIYORSUN..EĞER BU DURUMU 2DEN FAZLA YAŞAMIŞSIN ARTIK DAGA DA UZUN DÜŞÜNECEKSİNDİR..
*son can çekişmlerde bittikten sonra bilgisayar ile işin bitmiştir.
ARTIK YENİ UĞRAŞACAĞIN ŞEYLER ARIYOR -DÜŞÜNÜYORSUNDUR....._İNAN BANA BURAYA KADAR YALNIZ DEĞİLSİN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder