10 Ağustos 2012 Cuma

küçük şeyler de bazen insanı mutlu ediyor


en sevdiğim yemek balık,yükselen burcum balık,en sevdiğim hayvan balık,tanıdığım çoğu arkadaşım balık ve nasıl bir zeka ise ben bunların hepsini balık takıntılığıma bağlıyorum.
neyse sonunda balık alıyorum.aslında evde ben dışında kimse hayvan sevmiyor özelikle balık
amcamlarda çok büyük bir balık akvaryumu var sir sürü balık beni en çok çöp balıkları ürkütüyor ya neyse 
onlar tatile çıkınca ben bakıyorum akvaryumlarına annem sonunda bendeki balık aşkını gördü ve artık balık almanın vakti geldi ye bağldaı.
yarın alışverişe çıktığımıda acemi olarak japon küçük balıklardan alıcam 3 tane neyse bu bile beni heycanlandırıyor.
önce acemilik sonra şu üni çalışmalarından (2.kez tekrar çalışmalarımdan)sonra bende kendime göre bir akvaryum alıcam.
küçük şeyler insanı mutlu ediyor.yani ediyormuş.mutluyum abi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder