18 Eylül 2012 Salı

SEN DOĞMADAN ÖNCEDE DÜNYA DÖNÜYORDU

ben genelde kadınların erkeklerden pek farkı olmadığını erkeklerinde aynı kadınlar gibi içlerindeki ütopyalarda kahraman olduğuna inanıyorum.ancak yeni fark ettiğim bir özellik var ki yok abiciğim ablacığım kadınlar gerçekten fena  diyor bize.feminen bir yapım vardır ama hep haklı olanın arkasındayım.
gelelim bu fena özelliğe.kadınlar çok "haset"içeriyor içlerinde.bir ortama girdiklerinde önce ortama ve kendini üstün tutmak için rakiplerine bakıyor.kendilerinin hep ön planda olmasını istiyor.ciddiyim bak bende bir bayanım ama bu konuda safım ön planda durmayı canım isterse ye bağlıyorum ama bazı kadınlar böyle değil.sırf ön planda sırf egolarını tatmin etmek için sizi bir çırpıda keser biçer döver ruhunuz duymaz.zaman geçer ."la olum bu kadını sanki bana şöyle şöyle yapmış ...."dersiniz ama iş işten geçmiştir tabi.hayatta hep doğru zamanı ve yeri bulmak yaşamak lazımdır.
bu konuyu açalım çoğu kadın sadece kendinin bir filmde hatta çoğu bunu romantik-komedi-dram içleminde geçtiğine inanıyor.ve başrol oyuncu edası havası ile takılıyor.ona kalırsa diğerleri o filmdeki başrol oyuncunun ikinci plana attığı çenesi durmayan çirkin ama zeki yardımcı oyuncular ve bu ütopyalar kraliçemiz ise kraliçeliğe yakışır şekilde mükemmel.
hatta bilmem izlediniz mi "ödünç sevgili vardı"bir kitaptan uyarlama bir filmde hani imdb 5,9 diye hatırlıyorum klişe olarak nitelendirilmişti birazda ama bakış açısı "hayattı" ben başka bir bakış açısıyla izledim bilmeyenler için tekrar edeyim konusu sarışın sosyal şımarık kızımız ve esmer silik avukat arkadaşı.sarışın kız hukukçu arkadaşının platonik aşkını çalar ama sonra kız platonik aşkını geri alır sarışın şımarık arkadaşından...şımarık kız hayatın merkezinde tuttuğu dünya dışında da dünya dönüyordu.7 milyar insan içinde ve diğer arkadaşı sonunda dünyanın onun içinde döndüğünü anlamıştı.
filmden ders almak değil ama böyle moron insanların karakterini her yerde görebiliriz.aptaldır bu insanlar embesildir saydırıyorum çünkü bu tipteki nöron eksiği beyinler bizim hakkımızda daha acımasız ve kötü şeyler düşünüyor.hak ediyorlar bu sözleri ya neyse.
nefret kusmuyorum.sadece acıyorum.yeter be tatlım aynaya bakarsan sadece kendini görürsün ama dünya ayna değil dünyaya bakım 7  milyar ya da diğer bir deyişle seninle konuşan yaşayan değer veren sayan insanları da görmelisin eğer onlara bakmayı başaramıyorsan kendi kendi içine bomba koy ve dünyayı bir pislikten daha kurtar. en azından bu kadarını yap.
şaka belki değil her esprinin altında yaşayan bir gerçek var unutma.

1 yorum: