11 Temmuz 2012 Çarşamba

canım çok kitap istiyor.

ciddi anlamda söylüyorum bak,kitap okumayalı aylar oldu.malum lys  derken baya oyalandım hiç kitap okumadım.lys diyorum çünkü ygsye hazırlanırken bile en azından 1 kitap bitirmiştim ama sonra hiç okuyamadım.içimde garip bir açlık var .dalga geçmek adına söylemiyorum sadece  kitap okumak istiyorum.okuldaki hocalarımız bize kitapların sadece estetik bir güzellik olduğunu savunmuş ve zaten az kitap okuyan millete artistlik bu okumayın demişti dil anlatım hocamız.onu burdan saygı ile anıyorum.

akşam üzeri (malum sıcaktan şimdi değil) 2 kitapçıya gidicem.kuzenimle.inşallah orda bulurum kitapları.neyse sizinle paylaşıyım kitap listemdekilerini..



en çok sen ve beni okumak istiyorum.gece sirkini ise eğlencesine vakit geçirmek için.aslında kişisel gelişim kitaplarıda okuyordum ama onlar hep tekrar etmeye başladı.son okuduğum kitaplar birbende etki bırakmayınca  okumayı bıraktım.şimdi sadece sürükleyici kitaplar okuyorum.

kuzenimde ernest h.kitapları alıcak.neyse sonra gürüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder