11 Temmuz 2012 Çarşamba

ne bekledim ne aldım? merhaba yarın

evet kitap almaya gideceğimden bahsetmiştim ya gittim.ilk gittiğim yerde erebos kitabını sordum .sonra baktım bana başka kitap öneriyorlar.bir süre vazgeçtim.sherlock oku falan dediler yani erebos alma demediler tabi ama bizce sherlock al daha iyi gibisinden laflar ettiler.sonra hiç girmediğim bir dükkana girdim.kitapçıda adam bayağı birikimli idi.ilk girdiğim yerdeki çözem ve çelimsizler gibi değildi.
işte adama söyledim.sen ve ben kitabını ve 19 saniye kitaplarını istedim.."bunlar çok eski kitaplar "dedi.klüp 100 aldım elime.amca aslında bayağı yardımcı olmaya çalıştı bana .sonra bende bayağı kitap araştırdım.kapaklar aldatıcı ya.kapaklardan öte kitap yurdunda falan baktığım kitaplara aklımda yorumları olanlara baktım .ve bunları aldım.


önce mucizeler dükkanından başladım.9dan beri 70 sayfaya ulaştım.oyalana oyalana .aslında sürükleyici bir kitap ama ben gereksiz işlerle uğraşıyorum.
planım önce mucizeler dükanını bitirmek.sonra klüp 1000 ve en son ve en büyük baklentim 3.sezon yerine kılıçların fırtınasını okumak.


iyi geceler benim bilinmeyen sevdiceklerim.belki okuyorsunuz belki okumuyorsunuz ama ben yine de mutlu oluyrum.

bu gün öğrendiğim şey yine beklentilerin,planların değişecileceği.
merhaba yarın...

2 yorum: