13 Temmuz 2012 Cuma

genel olarak yorumlarsam..

küçük mucizeler kitabını 3 gün içinde bitirdim.ve bu gün yeni kitabıma başladım.küçük mucizeler kitabı hakkında küçük bir değerlendirme yaparsam;

büyük beklentiler altına girmeden okunabilinicek oldukça sürükleyici  bir kitaptı,diyebilirim.kitap insana pozitif duygular aşılıyor.bir anlamda yaşama sevgisi veriyor .söylediğim gibi okunabilinicek iyi bir kitap,tavsiye ediyorum.

yani kitabıma başladım ve klüb 1000 şu ana kadar bana hep olasılıksız kitabını hatırlattı şimdilik 62.sayfasındayım.kitap diğer kitap gibi 1 günde 3oo sayfa okursam biticek bir kitap değil çok ayrıntı  ve her ayrıntıyı kaçırmamak için dikkatlice okunması gereken bir kitap.neyse bugün 1.gün diyelim ve bakalım  bu sabırsız okuyucu bu kitabı kaç güne bitirebilicek ? ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder