13 Temmuz 2012 Cuma

küçük mucizeler dükkanı hakkında..

"Ama ben  başka insanların duygularını kontrol edemeyeceğimizi öğrenmiştim"
"işe yarayacağını bildiği tek yolu,yani kaçıp gitmeyi seçmişti"
"tamda rüyaları gerçeğe dönüşürken...tamda geleceğine inanmak için kendisine müsade etmişken..tam da herşeyin plana göre gittiğine emin olmuşken...
"alix o anda milyon dolarlık manzaralaı olan gösterişli  evlerde yaşasa da herkesin sorunlrının olduğunu fark etti.
"ilişkiler hayalimdeki mükemmel günün bir parçası değilde ondan".
"en çok istediği şey normal olmak,en büyük korkum ise,normalin ne olduğunu anlamaz hale gelmekti.
"mutluluğun beni bulmasını beklemektense ben onu bulmaya çalışmalıydım."
"hiçde ilgi çekici bir hayat hikayemin olmadığını biliyordum"
"jordanın sözleri alix"in duyduğu tüm şarkılardan daha güzeldi."
"alix,neden herkesin gördüğü şeyleri göremediğini anlayamıyordu"
"ben hep mi böyleydim ,yoksa sonradan mı bu kadar aptallaştım?
"...kendinden başka hiç kimseye güvenmeyeceğiydi.
"var olmayan engelleri engel diye görmekten vazgeç.."
"korku bizi birbirimize yakınlaştırmıştı"
"....ama kız çocuklarının annelerine olan ihtiyacının hiçbir zaman sonlanmayacağını biliyorum."
"kalbim deli gibi atıyordu.öyle ki kendi düşüncelerimi bile duymakta zorlanıyordum"
"doğru olan da buydu.doğru olacaktı.doğru olmak zorundaydı."
"para hayallerine ulaşmak için kullandıkları önemsiz bir araçtı."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder