9 Temmuz 2012 Pazartesi

kendini kötü hissetmek-melankoli

bunalım,stres,depresyon,acı, sadece acı..
insanların sizden daha üstün olduğu düşüncesi her ne kadar"umrumda değil"deseniz bile sizi üzüyor.biliyorum.hissediyorum aslında.herkes böyle hissetmiş olmalı diyorum içimden yutkunurken.ben hiçbir zaman kıskanç olmadım.gerçekten bak.hatta tam tersi kıskanç insanları sevmiyordum mesele.bu farklı bu kıskançlık değil.bu kendini aşağılamaktan öte birşey.bu acının kendisi.ne yaparsan yap hissedeceğin bir şey bu.ve her hissetiğinde seni böyle hırpalayıp bir yere atan bir duygu.
üzülüyorum.benden daha insanlar var.bu normal birşey ama bir zamanlar sizin sahip olduğunuz ve kaybettiğiniz şeylere şu anda sahip olan ve sizden daha iyi bakan insanlar .şte bu acı verici.endişe verici bir durum.bunu hayatınızda unutamazsınınz.o keşkelerle kurduğunuz harika diyarları.muhteşem ütopyalarınızı ve gerçekte olan şeyleri aslında. 


üzülüyoruz bazen o kadar işliyorki içime yaptıkları kendimi güçsüz hissediyorum.ben genelde kendimi böyle durumlarda  kimse farketmesin diye dikenli çelikle zıhlar örerdim kimseyi yaklaştırmazdım yanıma  uzaklaştırırdım herkesden kendimi soyutlardım böyle durumlarda canım yandığı an canlarını yakmak isterdim ben böyle biriyim aslında ve gerçekte gerçekten güçsüzüm bunu değiştirmiyor bu.olmuyor ya olmıyor bunu siz dışında kimse anlamıyor.şimdi o kişiler sizin hayallerinizi yaşarken siz olmadan siz çerçeve süsü gibi kenarda  onların mutluluğunu belgelerken acıyor kalbiniz beyniniz bilinçaltınız acı var içinde o duygunuz keşkelerle yatan bir acı.kahpelik bu.




herkesin mutlu olması var tabi.sizin bu durumu belli etmemek için gülümsemeniz var.yalancıktan.yalan zannetiğiniz ama halen gerçek olan şu dünyada.bu bir tümör gibi beyninizde yayılırken siz sadece ağzınızı kaslarınızın en az kasıldığı o hareketi yaparsınız..gülümsersiniz.bu çok itici aslında gülümsemek.berbat!hiçbirşey olmamış gibi davranmak.belkide tek ihtiyacınız bileklerinizde o 3,4 damardan doğru olanı kemektir ha ne dersiniz?çözüm bu kadr kolay olmalı mı?


başlamak bizim elimizde değildi. ya bitirmek en azından o bizim elimizde olmalıı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder