14 Temmuz 2012 Cumartesi

şans hakkında kısaca.

şans
evet  biz pozitif enerji,elektrik,manyetik bir alan ,çevresel iletişim, ve bu tarzda saçmalıklar.
ben inanmıyorum.bence "şans"diye bir şey yok!'yok yani şansa inanmıyorum.
hiç kimse için "aa çok şanslı" demişliğim de yoktur.o kadar farklı  ve bir okadar sıradan biriyim ki anlatamam size.
şansa inanmıyorum kadere ise inanmak zorundayım.yoksa kendimi teselli edicek başka bir düşünce bulamam ve o fikirler beynimi çürütürken kendimi yedekte tutacak ve zihnime bir b planı uygulayacak fikri ret etmiş olurum.evet kader var.olmak zorunda.
"şans olmak zorunda değil!" bazı şeyler oluyorsa kader ,gelecek,ve diğer adı verilen açıklamalardan biri olmalı.
aslında ben biraz şansa inanmadığım halde  kendimi diğer insanlara göre daha olumsuz gördmüşümdür.bu yüzden en iyisi kendini şansız,uğursuz hisetmektense bunu tamamen ret etmeyi seçtim.
belki korkağım belki güçsüzüm belkide bunların her ikisiyim de.ama tek bildiğim kendimi koruma isteğim ve kırılganlığımı göstermeme çabam.

beni yargılamadan önce düşünürsek hepimizde biraz böyle değil miyiz?
kaderin bize gülmediği o şansız insanlardan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder