15 Temmuz 2012 Pazar

Sevmek mi ?Sevilmek mi?


şimdi anlatıyorum bugün gerçekten en süpriz doğum günümü yaşadım.ciddi anlamda süprizdi.doğum günüm üzerinden biraz zaman geçti.evet ben bile gününü unuttum.çünkü malum sınav dönemi ve doğum günümün lys denk gelmesi ve aile güncel olaylarla doğum günüm benimde sayemde kaynamıştı.evet bugün hiç aklımda yokken süpriz bir durumlar karşılaştım.kuzenim beni çağırdı.kitap hakkında birşey sormak için ve uçurtma avcısını istediğim için gittim.sonra birden yengem bize gelmiş be beni evden çağırdılar. malum kuzenlerimle beraber gittik.ve süpriz.mutfakda duruyordu.
iki pasta ve hazırlanmış oldukça güzel bir masa..
normalde süpriz olunca bunu bir şekilde hissederdim ama bu sefer gerçekten şaşırdım.

evet

geçmiş doğum günüm için geç olabilirdi ama yengeç burcu kuzenim için geç değildi.hem kendi kızını hemde beni düşünen yengem beni gerçekten duygulandırdı.güzel bir süprizdi.yani her şeyden önce seni seven ve düşünen insanların ollması çok güzel bir duygu.sevmek mi sevilmek mi deseler sevilmek derdim artık eminim.

küçükken süpriz doğum günümü ben  planlamıştım o ve bugün yaşadıklarım benim aklımdan kazınmayacak hiç unutamadığım doğum günü hatıraları olarak yerini aldı.ilginçti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder