14 Eylül 2012 Cuma

aklıma kazınmış bir sahne

şimdi bu resimlere bakınca ne hissediyorsunuz?
bir çekik fanı falansa önyargılısınız.fan falan değilim.rastgele can sıkıntısı ile izlediğim tesadüf bir dizi.
ama hayatımda anlamlı nadir sahnelerden biri.
ben sadece abd ve ya uk yapımı diziler ve filmler izlemem.azeri,hint,fransız,italyan,irlanda,isveç,hollanda,aslında tüm iskandinav ülkeler,rusya,çin,japon,taiwan yapımı dizi film hangisine rast gelirsem izlerim.meraklı biriyim.ama izlediğim filmlerin orjinal adlarını bilmem mesela bu kore yapımı dizideki gibi.hiçbirinin adına bakmayı bırak dizilnin ortalarına doğru dizinin adını doğru düzgün anladım .2 .sezon olduğunu.falan


neyse sahneyi anlatıyorum.
sahnede kızın kafası eski aşkı ile karışıktır.tabi romantik bir dizi.başrol yine aynı duygularda.buraya kadar normal.ama sonra kız eski aşkını düşünürken ona aşık olan diğer çocuk ile randevusu vardır.kız aşkını düşünmekten randevuyu ciddiye almaz.umursamaz işte.
sonra kız çok ama çok geç kalır randevuya.bir anda kaçırsada gider o cafeye.
ki kafede "o çocuk"halen onu bekler
nasıl bir aşk.anca ekranlarda yaşanıyor.
ben ikizler burcu bir kızım. erken gitmek istesem bile geç kalırım her yere.çok tartışmışımdır bunun için.
yani bir anlamda kız gibi düşündüm her izleyici gibi.
ben böyle bir aşk bekliyorum.
kız neden halen beklediğini sorar.merak eder.
sonra çocuk kıza elimde kitabım vardı.onu okudum.sıkılmadım anlamında birşeyler söylüyor.
kız utanıyor bu kadar geç kaldığı halde çocuğun onu beklediği için.
çocuk kıza"geldin"diyor sarılıyor.
ben böyle bir aşk bekliyorum hayattan.varmıdır böyle insanlar?fazla hayal değil.sadece ben ne olursa olsun her halimde iyi kötü her özelliğimi kabul edicek?
bilmiyorum.zaman gösterir belki.belkide hiç göstermez.
ama aşk konusunda tek isteğim bu.rol yapmamak.sadece olmak.

2 yorum:

  1. İkizler burcu geç mi kalırmış. Sanırım her yere zamanında gitmemeyi öğrenmeliyim . :)) Neyse bu sefer ki yazın aşk üzerine derin ve bir o kadar da sıkıcı bir konu aslında. Sıkıcı yani her yerde karşımıza çıkan ve herkesin isteyip karşısına çıktığında sallamayan bir durumdur aşk. O kadar beklersin erkeğini ya da kadınını paAat birden karşındadır ama yok olmaz hayat izin vermez ona ;çünkü her şey gerçeğe uygun olmalıdır. Yani öyle otobüste görürsün ya işte bu benim kadınım dersin kafanda kurarsın işte evlilik çoluk çocuk derken birden o kız iner arabadan sen yoluna devam edersin :)) Ne de olsa Aşk iki kişilk hayallerse tek. :)) Yazına gelince istediğin aşkı yaşamak istiyorsan seni seveni her şeyiyle sevmelisin ki sana kötü haber ne yaparsan yap zamanla o her şey sonra sana batmaya başlıyor ve aşk bitiyor. :(( En iyisi yalnızlık derim hep. Sevdim aslında söyledim de ona işte bu kız dedim içimden ;ama realite işte karşıma geçip sevmiyorum dedi. Eeee o kadar sevsek de gurur işte çıkıp gittim. Sonra düşündüm iyi ki olmamış dedim. belki de kendimi avutmak için söyledim bunları ;ama yok yaa iyi ki olmamış çok farklı insanlardık ya da keşke olsaydı :)) Konuyu dağıttım gibi neyse ya sonuç: Umarım aradığını bulursun bu yolda. :)) Not: Biraz uzun mu yazdım ne ? :)

    YanıtlaSil
  2. işte kore film ve dizilerini farklı kılan bu!
    o kadar iyi yakalamışsın ki...
    Koreliler aşkı naif ve böylesine olağanüstü göstermekte bir numaralar...
    eğer daha güzel,aşkı böylesine güzel ve hassas anlatan bir dizi önermemi istersen zevkle yaparım :)

    YanıtlaSil