14 Eylül 2012 Cuma

empati kustum etrafa senelerce



her insanın aklında vardır ya"hadi kalk gidelim burdan,demelerini beklerler ya.ben bu gerçekle yüzleştim.ben biraz aptal biriyim.yani kendi mutluluğumdan çok ailemin ve diğerlerinin gerekse mutlu olmasını diledim.çabaladım.sonra neyi fark ettim biliyormusun?yazdığım gibi aptallığımı.kendi içimde birilerinin bana benim onlara davrandığım gibi davranmasını beklediğim.empati kustum etrafa.sadece çağresiz hatta köleler sadece diğerlerinin onlara yardım etmesini bekler.neyim ben ?işte güç takıntım birazda burdan gelir.güç karşımızdaki insana göre değişiyor biliyorum.ben gücün zeka olduğuna inanıyorum.bazı hatta gerçek dünyada bizi aptal ,çağresiz ama iç dünyamızda dimdik tutan bir his.seviyorum.çünkü bir şeyi söylerken  hissettiklerimizi duyarken   aynı hazzı almayız.kendime aptal demek zoruma gitmez.çünkü kimse mükemmel değil.ben en azından bunun farkına varıp hatalarımı tekrarlamak istemiyorum.kızıyorum kendime.aşalıyorum içimden.(tabi bundan başkalarının bana "aptal diyeceği anlamı çıkarılmasın.kendimi korumak için her türlü fedakarlığı yaparım ve asla ezdirmek diğerlerine)

neyse devam ediyorum asla biri bize "hadi gidelim"demiyecek ya da hayatımızın aşkını tesadüfler zinciri ile bulmayacağız.bir yağmurda falan.
gerçek dünya acımasızda değil .hayata hep sövüyorum.çünkü hayatın merkezinde hep biz varız.kendimize kızıyorum birazda
biz sıradan bir hayat yaşıyoruz .herkes gibi .önceler ve sonralar gibi.kendini çok da özel hissetme.sıradanda.hayat gibi ortasını bul.

1 yorum:

  1. Empati kusmak ha güzel bir deyim olabilir bak bu :)) O kadar yazını okudum :)) yazılarında genellikle insanlara serzenişt bulunuyor. Yani hayat üzerine herkesin görmezden geldiği gerçekleri kendi yaşantınla bağlantı kurarak yazılarına dökmüşsün. Tabi anlatı tatlılığın yani kelimelerinin uyumu bloguna olan hayranlığımı arttırdı diyebilirim. Şimdilik bu kadar yazın yeter bana. Birden bu kadar beyin fırtınası yapmak zarar verebilir bünyeye. Diğer yazılarını da okuyacağım. Küçük bir öneri sen böyle yazıları sürekli yaz bir yerlere karala. Her bir yazın zamanla bir metni dolduracak tanımlar içerecektir. Bu sayede bloguna çok sayıda yazı yazabilirsin :))

    YanıtlaSil