8 Temmuz 2013 Pazartesi

DUYGU KOLEKSİYONCUSU KİTABI ÜZERİNE

bu kitap hakkında da pek yorum bulamadım .bu yüzden başlıyorum.
konusu sevgili yazarımız tarafından başlıyor.onun eski bir arkadaşını  eski kocasının yeni sevgilisi olarak görmesi ve bir alışverim merkezinde karşılaşmasıyla başlıyor.kitap tam 16 hikayeden oluşuyor.
ARTILAR
bence kitabın tek artısı karakterin hikayeleri anlatılırken hikayede yan karakterin diğer hikayenin kahramanı olması.tabi bunu hikayede anlayabiliyoruz sırada kim olduğu.
EKSİLER
kitapta anlayabiliyoruz çünkü hikayede geçen yeni kişinin ismi direk kahraman oluyor.bu konuda kararsız kaldım.güzel bir düşünce ama geliştirilmeli diye düşünüyorum eksik kalmış bence.daha fazla merak ettirilerek verilebilirdi.
hikayelere gelirsek oldukça sıradan hikayeler var.yani başını sonunu anlıyabiliyoruz hikayenin nereye gideceğini.maalesef farklı bir havası yok kitabın.daha doğrusu okurken evet ,sanki bir şeyler farklı olabilir dedim ancak hikayelerin sonunu polyana bitmesi hayal kırıklığı oldu. yazarlarımız neden sonu kötü biten hikaye yazmaktan bu kadar korkuyor anlamıyorum.
betimlemeler ve kusurlu anlatım çok fazla .yazarın hikaye ye girmesi beni bir yerden sonra rahatsız etti.bırakda biz düşünelim iyi biri mi kötü biri diye içimden çokca geçirdim.
KİTABIN ÖZETİ
yazarımızında uzun paragraflarla anlattığı gibi tarihte başarılı olan ilk olmayı kazanan yazarları kıskanıyorum.dolu.

son olarak söyemek istiyorum kitap 177 sayfa.yazın beklentilere girmeden zaman geçirmek için okunacak ve unutulacak bir kitap.size kalmış.tavsiye konusunda bende kararsızın .vakit kaybı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder