4 Temmuz 2013 Perşembe

keyifli bir gün

redd bir şarkısıdır tavsiye ediyorum.
insanlar genelde mutlulukla uyanır.sanki bu gün hayatları diğerlerinden daha farklı olucakmış gibi.
her sayfası karalanmış bir defter gibi bu sefer iyi şeyler olucağına inanır.gece o berbat defter daha da rezil bir haldedir.
yaşama sevgisi nedir ki?ölüm korkusudur
ölümden korkan insanlar her anın çok değerli olduğuna inanıyor.
valla ben korkmuyorum desem yalan olur herkes korkuyor bakmayın böyle yazdığıma insanların en çok korktuğu noktanın nedeni insanların bilmediği şeylerden korkması.o son noktada ne olucak?bilmiyoruz o yüzden korkuyoruz.
bu yüzden ölen herkesin beyni toz pembe duygulara daha baskın bir ışık istiyoruz sevdiğimiz insanların cennete gideceğini.
neyse bu konuları geçelim bundan birkaç yıl önce takıntı şeklinde bir korkum vardı hayattan zevk alamayacak kadar
ama ne oldu o anlar korku ile bitti.keyif almayı bırakın boş bir anı oldu
bu yüzden herkes sonsuza kadar yaşayacağını zannediyor.zannediyor hepimiz bir gün öleceğiz.
ölüm kelimesi her dilde başka başka şekilde ifade ediliyor
vefat etmek,can vermek,hayatını kaybetmek......... . .. . ...bunların hepsi içimizi daha da önemlisi kulağımı rahatlatmak için.
ölüm belki başlangıç belki sonuç bu bakış açısına göre değişir.
iyi insan birinin ölmesini isteyecek kadar ileri gidebilirmi?
ben gitmiyorum ama vardır herhalde.o sınırı geçmemek için zor tutuyorum kendimi
isteyen insanları gördüm
bir siyaset adamının ölmesini isteyecek kadar cahil insanları
hangi tarafta olursa olsun birinin ölmesi  isteyecek kadar ileri gitmemeli insan kendime bunu söylüyorum.
biz her şekilde yaşıyoruz diye o insanları boşluğa atmak...
belkide artık kırmamalıyım insanları
ya da hak ettiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder