22 Şubat 2014 Cumartesi

akrep

akrep yelkovanı uyarıyor kendisini takip etmesin ibırakmasını istiyor
yelkovan yılmıyor bu sefer geçicem seni diyor
akrep korkuyor geçmesinden daha fazla hızlanıyor
yelkovan pes etmiyor
ben ikisinin tatlı rekabetini izlerken zaten zaman benimle oyun oynuyor
en azından ben onları bu kadar başı boş bırakmışken  geçen her saniyem için yenikeşkeler yazıyorum yeni hayal kırıklıkları ve utanmadan hayal kuruyorum
akrep  bana gülüyor olmalı bir yerde
bu aptalın düşlerine  gerçekleşmeyecek isteklerine odaklanmışken yelkovan onun üzerinden geçiyor ve zafer coşkusuyla geri ileri geçip zaferini akrebin gözlerine sokuyor
ve saatimiz bozuluyor
hayır bu hikayede sadece ben acı çekiyorum
akrep tamir edlebiliyor akrep en başa döne biliyor
ya ben?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder