17 Ekim 2012 Çarşamba

Mükemmel







bazı insanlar vardır yıllardır tanısak da  ezberlediğimiz yüz hatları olsa dahi olsa  konuşunca bize yabancı gelir.hayatımızda hiç izleri yoktur.mutlu günlerimizde herkesle beraberdir adını hatırlamayız.bir"hiç"dirler hayatımızda.hiç izleri yoktur.uzun süre görmesek bırakın yüzlerini adlarını her şeylerini  unuturuz.
tabi her şeyde olduğu gibi bununda tersi durumlar vardır.
hayatımızda hiç yaşamamış ,var  olmamış insanlar bir anda ,kıssa bir zamanda hayatımızın merkezi haline geliyor.sanki..sanki hep o kişilerle yaşamışız gibi hissettiren.garip bir sıcaklık,elektrik vardır o kişiye karşı .hani anne baba kardeş sevgisi gibi içimizden gelir bu sevgi.karşılıklı olup olmaması önemsizdir .tek gerçek o kişinin yanımızda olduğu zamanlar zamanın bizimle yarıştığıdır.durmaz zaman akıp geçer haftalar yıllar derken.salvador dali resimleri gibidir.
ama en kötüsü ki benimde en çok başıma gelen durumdur.doğru insanları yanlış zamanda tanımak.
çoook kötü bir duygu.düşünüyorum kelimeler ,kelimeler birleşmek bile istemiyor cümlemde.pişmanlıklar öyle kaplıyor ki içimi.yeni bir dünya kuruyorum onlardan.benim senaryomum geçtiği başka kişilerin repliklerinin okunduğu ve benim hep gülümsediğim sahneler.keşke diyip geçmemek lazım.aklına başka hayatlar geliyor"ya şöyle olsaydı?"diyorsun.değişir miydi  her şey?bu hatamıydı  bitmesi için diyorsun kendi kendini zaman zaman azarlıyorsun hatayı buluyorsun sonra kendini azad ediyorsun.gidenlerde suçu arıyorsun en son zaman bırakıyorsun akışına .her şey onun yüzündendi diyorsun.yanlış olan tek şeyin zaman olduğuna inanıyorsun..hemde öyle inanıyorsun ki zaman geçiyor bunu öyle kabul ediyorsun ki inkar etmek bile korkutuyor seni.
keşkeler bitiyor.hayata zamana ona bunu suçluyorsun.
........ama yine de aklına geliyor ya.şimdi tanısaydım dediğim insanlar o kadar çok ki.her şeyin farklı olacağına inanıyordum .ümit ediyordum açıkçası.olur muydu?yine aynı hataları yapar mıydım?kaybeder miydim onları tekrar?2.kez kaybetmek suçu başkasına atmamak demek.suçun"ben"olduğunu kabul etmek demek.inkar edebilir miyim bunu?ben yine aynı hataları yapıncağıma inanıyorum.2.kez yaşayacağım her şey de aynı şeyleri tekrar tekrar yapacağıma inanıyorum.değişmiyoruz bu konuda.olmuyor.olmalı ama ..neden olmuyor ?

1 yorum:

  1. the pictures are very nice. great work sweetie and your böog is very good. im glad if you visit my blog, too <3

    xx
    beauthi.blogspot.com

    YanıtlaSil